Χαιρετισμός

Νύχτα Απρίλη, νέα σελήνη, ωραία νύχτα για εραστές και κλέφτες. Καλή αρχή, καληνύχτα σας.

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

The Salton Sea



Το όνομά μου είναι Tομ Βαν Αλεν ή Ντάνυ Πάρκερ.
Ειλικρινά δεν ξερω πια.
Αποφασίστε εσείς.
Ισως μπορείς να με βοηθήσεις εσύ, φίλε.
Οπως βλεπεις, δεν μου μενει και πολύ χρόνος.
Μπορείς ν' αποφασίσεις εσύ ποιος είμαι.
Αγγελος εκδίκησης,Ιούδας ισκαριώτης,στοργικός σύζυγος,άσωτος υιός,ο πρίγκιπας της Δανίας;
Ολα αυτά; Κανενα από αυτά;
αποφασίστε εσείς.
Τρομπετίστας...
Είσαι ένας κύκλος
από κάτι αγνό και γεμάτο φως.
Κάτι απαλό και υπέροχο.
Ποιος είμαι, λοιπόν;
ποιος είμαι τελικά, ύστερα από όλα αυτά;
ο Tομ βαν αλλεν, ή ο Ντάνυ Πάρκερ;
ο άγγελος της εκδίκησης, ή ενας απλός ιούδας;
δεν ξερω...
αποφάσισε εσύ.
Πάντων μετρον ο άνθρωπος.
Ο Tομ πήρε την εκδίκησή του. Μπράβο του.
Κι ο Ντάνυ Πάρκερ;
την εφαγε στην κοιλιά γιατί ήταν καρφί.
Κρίμα γι' αυτόν.
Για μενα, είναι και οι δυο νεκροί.
Ποιος είμαι, λοιπόν;
να σας πω την αλήθεια, δεν ξερω.

Πάει καλά όμως. Νομίζω ότι έχει ελπίδες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου